Onze consulenten staan, zoals gewoonlijk, tot uw beschikking.
U wilt advies over uw Bosch huishoudtoestellen of u hebt hulp nodig bij het oplossen van problemen? We zijn er voor u.
Online hulp met tips en trucs: 24/7
U kunt ook gebruik maken van onze online service. Hier vindt u de klok rond nuttige tips en trucs voor Bosch huishoudtoestellen. Kleine storingen kunnen vaak snel en eenvoudig worden verholpen.
Wilt u een afspraak maken voor een reparatie?
Bosch Service biedt snelle en professionele hulp. We herstellen uw toestel direct bij u thuis. Onze technici laten u niet alleen en doen hun best ter plaatse, zodat u uw toestellen optimaal kunt gebruiken.
Let op de volgende informatie over de hygiënemaatregelen die van toepassing zijn op Covid-19.
We willen u te allen tijde onze uitstekende service blijven bieden, ook bij u thuis, maar we moeten het risico op besmetting voor u en onze technici zo laag mogelijk houden.
Afwijkende maatregelen maken deel uit van onze dagelijkse routine en al onze medewerkers houden zich er strikt aan. Het dragen van een masker is geen wettelijke verplichting, maar wordt sterk aanbevolen tijdens dergelijke bijeenkomsten. Masker en gel zijn aanwezig in elk voertuig van onze technische specialisten. Onze technicus komt met een masker bij u thuis en u bepaalt samen met hem welke regels in uw huis moeten worden gevolgd. U kunt dit ook met hem bespreken tijdens zijn telefoongesprek 30 minuten voor zijn aankomst.
Uiteraard vragen wij u om minstens 1,5 meter van hem vandaan te zijn als u tijdens de reparatie, het onderhoud of de installatie aanwezig wilt blijven.
Het is natuurlijk aanbevolen om het bezoek uit te stellen als u of iemand in uw omgeving in nauw contact is geweest met een persoon die een verdacht of bevestigd geval van het coronavirus (COVID-19) is als u zich door de huidige regelgeving in isolement bevindt. Aarzel niet om opnieuw contact met ons op te nemen om dit te regelen.
Als u niet in goede gezondheid verkeert, laat het ons dan weten, zodat we de afspraak kunnen annuleren als dat nodig is.
Als u of iemand in uw omgeving in nauw contact is geweest met een persoon die een verdacht of bevestigd geval van coronavirus (COVID-19) is of als u zich door de huidige regelgeving in isolement bevindt, kan onze technicus op dit moment helaas geen reparaties uitvoeren. Maak na afloop van uw isolatieperiode een afspraak met een technicus.
Als er een wijziging optreedt tussen de afspraak en de dag van het bezoek, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Bel ons op het nummer 02 475 70 01.
Indien zich problemen zouden voordoen wat betreft het inplannen van een afspraak, zullen we voorrang geven aan dringende herstellingen: koelkasten en diepvriezers die niet meer functioneren, kookplaten waarvan geen enkele kookzone meer werkt, wasmachines en ovens die niet meer werken, alsook gastoestellen die een abnormale geur verspreiden.