Zorgeloos genieten.

Met Total Care by Bosch zit je helemaal safe. Geniet van meer comfort en de zekerheid dat je toestel langer zal meegaan. Vertrouw op onze jarenlange expertise - voor jaren extra gemoedsrust.

Betrouwbare service.

Onze gekwalificeerde techniekers zorgen voor de betrouwbaarheid van je toestel door hun professionele expertise en kwalitatieve dienst te bieden.

Kies de garantie die het beste bij jou past.

Een keuken met een bonsai op een aanrecht van een kookeiland.

Total Care Protect. Onze verlengde garantie 2+3 jaar.

Wil je langer safe zitten? Breid de standaard fabrieksgarantie uit van 2 naar 5 jaar. Tijdens deze periode is elke herstelling of vervanging van onderdelen gratis. Onze gespecialiseerde techniekers komen naar jou toe als er uitzonderlijk tóch iets misgaat.

Koop je garantieverlenging

Een klant en een technicus praten met een iPad in een keuken voor de vaatwasser.

Total Care Protect Plus.

Als je voor Bosch kiest, kies je voor betrouwbaarheid. Total Care Protect Plus is een levenslange garantie, zo maak je zeker dat je toestel altijd hersteld kan worden. Is je toestel toch niet te herstellen? Dan vervangen we het door een gloednieuw model. Bovendien staat onze klantendienst altijd voor jou klaar met persoonlijk advies.

Vraag je garantie aan

Een klant en een technicus praten met een iPad in een keuken voor de koelkast.

Total Care Protect Plus & Maintain.

Als je beter beschermd bent, geniet je van meer gemoedsrust. Dat is de basisgedachte achter Total Care Protect Plus & Maintain. De service omvat een levenslange garantie én regelmatig onderhoud door een ervaren specialist. Zo garanderen we dat je toestel in topconditie blijft. Is je toestel onherstelbaar beschadigd? Dan is het bezoek niet te betalen en je kan ook je defecte toestel laten vervangen door een nieuw tegen een heel voordelige prijs.

Dit contract is uitsluitend voor Amerikaanse koelkasten, inbouw volautomatische espressomachines en stoomovens.

Vraag je garantie aan

Total Care Protect Total Care Protect Plus Total Care Protect Plus & Maintain
Verlengde garantie 2+3 jaar Volledige levensduur van het toestel Volledige levensduur van het toestel
Als je toestel onherstelbaar is* Omruiling tegen voordelige prijs Gratis omruiling Omruiling tegen voordelige prijs
Onderhoudsbeurt
Tips & Tricks
Prijs (BTW inbegrepen) 99,99€ 6,49€ per maand 19,99€ per maand

Veelgestelde vragen.

Wat is de minimale contractduur?

De minimale contractduur van Total Care Protect Plus en Total Care Protect Plus & Maintain is 12 maanden. Na deze periode kun je het contract op elk moment stopzetten.

Total Care Protect is een garantie van 5 jaar, 2 jaar fabrieksgarantie + 3 jaar extra garantie.

Welke toestellen komen niet in aanmerking?

Het contract geldt niet voor toestellen van meer dan 2 jaar oud (Total Care Protect), van 3 jaar oud (Total Care Protect Plus) en van 7 jaar oud (Total Care Protect Plus & Maintain). Let op:

Total Care Protect Plus & Maintain dekt uitsluitend Amerikaanse koelkasten, inbouw volautomatische espressomachines en stoomovens.

Hoe kan ik een contract afsluiten?

Voor een verlengde waarbog aan te kopen, klik hier.

Vraag een Total Care Protect Plus of Total Care Protect Plus & Maintain contract aan door het online formulier in te vullen.

Wat houdt jaarlijks onderhoud in van Total Care Protect Plus & Maintain?

Onze specialist voert verschillende taken uit afhankelijk van het type toestel. Daardoor zal je toestel nog beter werken en zijn levensduur wordt dan ook verlengt.

Ik heb een lopend contract. Hoe maak ik een service-afspraak?

Boek een technieker via 02 475 70 01 (08u30 - 17u00). Zorg ervoor dat de technieker toegang heeft tot het toestel op de dag van de interventie. Je kunt ook online een afspraak maken.

Waarom is de eerste maand van mijn registratie twee keer aangerekend?

De eerste betaling gebeurt pro rata via SEPA-domiciliëring in de maand na ondertekening van het contract. Het bedrag voor de lopende maand wordt op hetzelfde moment gedebiteerd.

Daarna gebeurt de betaling maandelijks via SEPA-domiciliëring tegen de vastgestelde tarieven voor één maand. Elke domiciliëring dekt een periode van één maand. In het eerste jaar kunnen er dus twee domiciliëringen per kalendermaand plaatsvinden.

Hoe kan ik mijn contract stopzetten?

Stuur een e-mail naar bru-contracts@bshg.com of een brief naar het volgende adres: SA BSH Home Appliances, Rue Picard 7 – Box 400, 1000 Bruxelles