Als je dringend een reparatie nodig hebt voor je droogkast, staan we klaar om te helpen. Boek nu een bezoek met een van onze techniekers.
Wist je dat je sommige kleine problemen zelf kunt oplossen? Ontdek onze online hulp voor drookasten.
Herstelmogelijkheden:
Bekijk hieronder de herstelmogelijkheden.
Boek nu online een technieker
Onze techniekers staan klaar om je droogkast weer snel aan de praat te krijgen.
Je staat op het punt om het online boekingsproces met 5 gemakkelijke stappen te starten. Wij hebben hiervoor jouw contactgegevens en adres nodig
Voer hieronder het modelnummer van je droogkast(E-Nr.) in om te beginnen. Het E-Nr. is nodig om het bezoek van de technieker voor te bereiden, bijvoorbeeld om de benodigde reserveonderdelen te verstrekken.
Voer het modelnummer (E-Nr.) in om het proces te starten:
Waar kan ik het E-nr terugvinden?
Het E-nr vindt u op het signalisatieplaats van uw Bosch-toestel.
 
 
Vul E-nummer of referentienummer
Ons team van technische specialisten helpt u graag verder, ook op zaterdag.
Contacteer ons 24u/24, 7 dagen op 7 via volgend nummer: 02/475 70 01
Gelieve het E-Nr of de referentie van je toestel bij de hand te hebben voor te bellen.
De referentie staat op het signalisatieplaatje van je toestel. Een Bosch-referentie begint altijd met drie letters, gevolgd door een combinatie van cijfers en letters en eindigt met een "/" en twee cijfers.
Dit is nodig om het bezoek van de technieker goed te kunnen voorbereiden, bijvoorbeeld om de benodigde reserveonderdelen te verstrekken.
Waar kan ik het E-nr terugvinden?
Het E-nr vindt u op het signalisatieplaats van uw Bosch-toestel.
 
 
Vul E-nummer of referentienummer
Veelgestelde vragen
We raden aan om altijd het gedeelte online zelfhulp te raadplegen om het probleem te identificeren en de veelgestelde vragen te bekijken. Veel kleine problemen kun je zelf oplossen zonder dat een reparatie nodig is.
Afhankelijk van de storing en de leeftijd en status van je toestel, voert de Bosch klantendienst een analyse uit en bepaalt of een reparatie de beste oplossing is. We geven je advies over wat je het beste kunt doen. In de meeste gevallen wordt een reparatie aanbevolen voor zover dit technisch en economisch de moeite loont. Maar uiteindelijk is het jouw beslissing wat er met je toestel gebeurt.
Voor reparaties waarvoor een technicus langs moet komen en blijkt dat reparatie niet mogelijk is of niet aanbevolen wordt voor toestellen die niet meer onder de garantie vallen: dan betaalt je enkel de verplaatsing- en analysekosten aan € 99,99 en ontvang je een waardebon ter waarde van 50,00 € voor de aankoop van een nieuw Bosch-huishoudtoestel naar keuze.
Onze Bosch klantenservice gebruikt uitsluitend originele reserveonderdelen, geen kopieën of tweedehands onderdelen. Om te zorgen dat de technicus zo goed mogelijk is voorbereid, worden alle problemen vooraf geanalyseerd door een technisch team zodat de technicus de reserveonderdelen die hij voor de reparatie nodig zou kunnen hebben, bij zich heeft.
Als je toestel nog door de tweejarige Bosch fabrieksgarantie wordt gedekt, worden geen kosten voor de reparatie in rekening gebracht.
Als het toestel niet door de fabrieksgarantie wordt gedekt:
De exacte prijs van de reparatie kan slechts bepaald worden door de Bosch-technische specialist. De technicus geeft je voorafgaand aan de interventie een kostenindicatie. Besluit je toch af te zien van de reparatie? Dan betaal je enkel de verplaatsing- en analysekosten aan een vast tarief van €99,99 en ontvang je een waardebon voor een nieuw Bosch-huishoudtoestel naar keuze.
Het volledige bedrag van de interventie moet ter plaatse, op de dag van de interventie worden betaald aan de Bosch-specialist. Dit kan elektronisch via een betaalterminal of per overschrijving.
Elke door Bosch uitgevoerde reparatie wordt gedurende 24 maanden gewaarborgd op het vervangen onderdeel, werkuren en verplaatsingskosten.
Elke door Bosch Service uitgevoerde reparatie is 24 maanden gewaarborgd.
We gebruiken uitsluitend originele onderdelen van Bosch voor alle reparaties die we uitvoeren.